blog'da ne var?

9 Ocak 2012 Pazartesi

Blog Hakkında...

Ufak bir açıklama yapmak istiyorum blogla ilgili... Galatasaray maçından sonra bloga bir yazı koyamadım. Hem sıkışık fikstür, hem de final dönemine denk gelmesi sebebiyle vakit ayıramadım bloga. Hoş, final dönemi devam ediyor ama biraz hafifledi durumlar ve ben de bilgisayar başına geçebildim. Twitter'da 2 kişiden dahi olsa "neden yazmıyorsun?" sorusunu duymak güzeldi. Demek ki takip edenler var :)

Ben buraya sırf yazmak olsun diye bir şey yazmıyorum. O yüzden BBL'de oynanan son haftalardaki maçlara hiç değinmedim. Sırf bulunsun diye takip edenlerin vaktini çalmayı istemedim. Tek başına katkı yapınca da blogun güncelliğini korumak zor oluyor. Yani demem odur ki; buraya bir şekilde yolu düşmüş takipçiler, eğer yazmak isterlerse ve hepimiz taraftarız ama bu dürtüleri bir kenara bırakıp basketbolu ön plana çıkarabileceklerini düşünüyorlarsa lütfen ulaşsınlar ve bloga yazar olsunlar.

Fikir çatışmaları, farklı bakış açıları, yorumlar, düşünceler; karşılıklı olarak her tarafı etkileyecek ve daha olumlu sonuçlar doğuracaktır. Lütfen ciddiye alın ve geri dönüş yapın...

Yarın Spahija üzerine yazılmış bir yazı yayınlanacaktır şimdiden söyleyeyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Benzer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...