blog'da ne var?

6 Aralık 2011 Salı

7-8 Aralık 2011 İddaa Basketbol Tahminleri / Euroleague


 


A Grubu


731 Bilbao Basket - Bennet Cantu: Bilbao çok dağınık bir takım. Oyun içinde çok dağılıyorlar. Cantu ise geçen hafta çok iyi savunma yapıp Caja Laboral'ı 68 sayıda tuttular. Üstelik bu sayıları 32'sini son çeyrekte yediler. İşler kızışmışken, artık telafisi olmayan maçlar başlıyorken, savunmaların sertleşeceğini ve 148.5 bareminin aşılamayacağını düşünüyorum. Alt seçimi uygun olacaktır...



733 SLUC Nancy - Fenerbahçe Ülker: Batum'u kaybeden Nancy, skor olarak potansiyelini yitirmiş görünüyor. Hafta sonu kendi liglerinin zayıf takımlarından Le Havre'yi de 2 sayı ile geçebildiler. Fenerbahçe ise biraz toparlanmış görünüyor ama Thabo'suz çıkacaklar bu maça. Emir ve Bogdanovic kilit rolde olacaklar. Ben Fenerbahçe'nin maç sonunda gülen taraf olacağını tahmin ediyorum. Handikap da aşılabilir yükseklikte. Maç sonucu 2 veya alt seçimleri uygundur.

751 Olympiakos - Caja Laboral: Caja Laboral de lokavtın sona ermesiyle Seraphin ve Dragic'i kaybetti. Bu iki isme bağlı bir takım değillerdi elbette ama güç kaybedecekleri aşikar. Olympiakos içerde 80+'lara rahat ulaşn bir takım görüntüsünde. Bu performansın tekrarlanmasıyla 152.5 baremi aşılır diye tahmin ediyorum. Üst tercihine güvenmeyenler için rakibini altına almak isteyen Olympiakos'un maç sonundaki handikapı aşabileceğini söyleyebiliriz. MS 1 de oynanabilir.

B Grubu


725 CSKA Moskova - KK Zagreb: CSKA Moskova maçı kazanacaktır şüphemiz yok ama 20.5 handikap işleri karıştırıyor. Kirilenko'nun yokluğun Khryapa sazı eline aldı. Ama CSKA bu kadar farkı kovalar mı emin değilim. Ben CSKA'nın oyunu kontrol ederek rakibi düşük skorda tutacağını tahmin ederek; alt seçimini uygun görüyorum.

729 Zalgris Kaunas - Panathinaikos: Zalgris'in kendisini ilk 4'e atması için kazanması gerekiyor. Pana da ne 1. olur ne 3. Bu sebeple başabaş gidecek bir maç bekliyorum. Pana 6.5 handikapı aşamaz gibime geliyor. MS 1 tercihi uygundur.

746 Unicaja Malaga - Brose Baskets Bamberg: Malaga ilk 4'ü garantilemek isteyecektir. 3 maçtır kaybettikleri de ortada. Ben iyi başlayacaklarını ve ilk yarıdaki 4.5'luk handikapı aşabileceklerini tahmin ediyorum. İY 1 seçimi mantıklı duruyor.





C Grubu


730 Anadolu Efes - Emporio Armani Milano: Efes rakibe göre şekil değiştiren bir oyuna sahip. Milano da istikrarsız gidiyor ve son şansları. Maç sonu bahsinden çok toplam sayıya yöneliyorum bu maçta. Üst seçimini öneriyorum.

748 Belgacom Spirou Charlorei - Partizan Belgrade: Partizan'da Pekovic'in oynamayacağı söyleniyor. Law da şüpheli. İki isim de oynamazsa ibre ev sahibine döner. Partizan dışarda az sayı bulan bir ekip zaten. Yine toplam sayı bahislerinden alt seçimi uygun düşecektir. 148.5 baremi aşılmaz.

750 Real Madrid - Maccabi Tel Aviv: Real Madrid Rudy Fernandez ve Serge Ibaka'yı kaybetti. Maccabi'de de Farmar yok. Skor gücü düşecektir iki takımın da. Ayrıca grup liderliği maçı olmasından dolayı savunmalar da öne çıkacaktır. 160.5 baremi aşılmaz. Alt.

D Grubu


732 Asseco Prokom Gdyina - Union Olimpija: Maç sonu handikap 4.5 iken 16.5'a çıkarıldı. Bu maçla ilgili değişik durumlar mevcut. Avrupa'da bazı şirketler maçı tablolarından kaldırmış durumda. Uzak durulmasını tavsiye ediyorum. Prkom'a güvenilip oynanmaz. Ama bir durum olmasa da handikaplar bu kadar yukarı çıkmaz. O yüzden bu maçı es geçelim...

745 Galatasaray Medical Park - Montepaschi Siena: Kaukenas'tan sonra Lavrinovic de sezonu kapattı. Bo McCaleb de Cantu ile oynanan lig maçında sakatlandı ve İstanbul'a getirilmedi. Sadece Rakocevic'in ellerine bakacak Siena. Galatasaray ile seyircisi ile bütünleşince vites atıyor adeta. Zaten handikaplar da Galatasaray lehine açılmış. Yani favori Galatasaray bahis sitelerine göre. Galatasaray 1.5 handikapı aşabilir maç sonunda ama ben savunmasıyla var olmaya çalışacak Siena'nın 146.5 bareminin aşılmamasını sağlayacağını ve alt skorda kalacağını düşünüyorum.

749 Regal Barcelona - Unics Kazan: Kazan sürpriz hakkını Siena deplasmanında kullandı. Bu maçta Barcelona galibiyeti elde edecektir ama maç sonu için verilen 14.5 handikap çok fazla. İlk yarı için açılan 7.5 handikap ise idealdir. İY 1 güzel tercih.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Benzer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...